339122 發表於 2009-12-7 20:14:51

我仲以為你嫌少
Rayc 發表於 2009-12-7 05:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我點會係嫌少呢 係wo個 嫌 字 點打

vbnn20 發表於 2009-12-7 20:19:12

嫌<---女金

kong950120 發表於 2009-12-7 20:19:38


vbnn20 發表於 2009-12-7 08:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又上返黎:22;

vbnn20 發表於 2009-12-7 20:21:43

:80;我一直都係到

kong950120 發表於 2009-12-7 20:22:05

:80;我一直都係到
vbnn20 發表於 2009-12-7 08:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我頭先回咗,你又...{10}

vbnn20 發表於 2009-12-7 20:27:18

:49;忙緊英文,冇按f5

kong950120 發表於 2009-12-7 20:28:00

咁仲會再吹?

339122 發表於 2009-12-7 20:40:41

你地慢慢吹啦= =我想搵人陪我捉棋 但係無人= =

vbnn20 發表於 2009-12-7 20:41:54

= =有野忙緊,off啦,,88

kong950120 發表於 2009-12-7 20:43:27

= =有野忙緊,off啦,,88
vbnn20 發表於 2009-12-7 08:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
88,咁我去打料:72;

聽日諗住開始打冥料
你地慢慢吹啦= =我想搵人陪我捉棋 但係無人= =
339122 發表於 2009-12-7 08:40 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都冇咩人吹:49;
頁: 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 [1356] 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365
查看完整版本: 寵物樂園吹水區