你都無講有咩絕版野-_-
其實唔只咁少:49;
不過除咗果2件,其他果啲好似係廢嘢,所以仲想再抽:08;
但果件絕板嘢...:37;
其實唔只咁少:49;
不過除咗果2件,其他果啲好似係廢嘢,所以仲想再抽:08;
kong950120 發表於 2009-12-9 04:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唉!同vbnn回得好似差不多,但係佢拿多我好多
唉!同vbnn回得好似差不多,但係佢拿多我好多
Rayc 發表於 2009-12-9 04:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為佢回得啱時候掛:85;
不過我係咪回得仲多?:18;
因為佢回得啱時候掛:85;
不過我係咪回得仲多?:18;
kong950120 發表於 2009-12-9 04:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唉!真係有無搞錯
你呢d完全沉迷就當然啦
唉!真係有無搞錯
你呢d完全沉迷就當然啦
Rayc 發表於 2009-12-9 04:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
抽多幾次可能唔會架啦{28}
抽多幾次可能唔會架啦{28}
kong950120 發表於 2009-12-9 04:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔會再選潘盒?
唔會再選潘盒?
Rayc 發表於 2009-12-9 04:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我好似回少咗,係因為噚日派果啲係上個月:60;
我其實想打料,不過...:49;
因為佢回得啱時候掛:85;
kong950120 發表於 2009-12-9 04:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
最重要係比你搶哂:37;
最重要係比你搶哂:37;
Rayc 發表於 2009-12-9 05:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你同佢都有搶唔少:60;
我連全部+埋1半都冇:37;