因為要交呀
無交都唔會死:38;
我唔想比人扣平時分
應該都少少分姐:49;
一分都好大件事
分分必爭?:49;
睇嚟你系高材生...
係band2來說算是
我有同學上年中史輸0.1比我
你驚你同學贏返你?:60;
你驚你同學贏返你?:60;
1120 發表於 2009-12-10 04:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢同我相差20幾名
20幾名咁遠==
睇嚟你系班都名列前茅...