Rayc 發表於 2009-12-10 16:39:01

因為要交呀

1120 發表於 2009-12-10 16:42:34

無交都唔會死:38;

Rayc 發表於 2009-12-10 16:45:11

我唔想比人扣平時分

1120 發表於 2009-12-10 16:46:13

應該都少少分姐:49;

Rayc 發表於 2009-12-10 16:48:43

一分都好大件事

1120 發表於 2009-12-10 16:51:00

分分必爭?:49;
睇嚟你系高材生...

Rayc 發表於 2009-12-10 16:52:36

係band2來說算是
我有同學上年中史輸0.1比我

1120 發表於 2009-12-10 16:55:02

你驚你同學贏返你?:60;

Rayc 發表於 2009-12-10 16:56:08

你驚你同學贏返你?:60;
1120 發表於 2009-12-10 04:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢同我相差20幾名

1120 發表於 2009-12-10 16:57:34

20幾名咁遠==
睇嚟你系班都名列前茅...
頁: 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 [1374] 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383
查看完整版本: 寵物樂園吹水區