做咩kong要咁火呢- -
做咩kong要咁火呢- -
339122 發表於 2009-12-8 08:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為想抽嘢,不過你有冇抽?:49;
你抽到咩嘢?:49;
之前講咗,都算好嘢:60;
bahu好似岩岩先派咋:49;
就係佢派咗比我冇耐我就抽:49;
之前講咗,都算好嘢:60;
kong950120 發表於 2009-12-8 08:40 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
何來之前?==
語無倫次?@@
你睇返聊天室啲對話就知:60;
你又無話明系聊天室:49;
因為我以為你知,繼續打料先:72;