kong950120 發表於 2009-12-9 19:54:25

因為我不嬲想快啲吹完佢:49;

Rayc 發表於 2009-12-9 19:54:43

:49;睇一篇野要幾分鐘的
vbnn20 發表於 2009-12-9 07:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但你好耐無回

kong950120 發表於 2009-12-9 19:55:32

因為佢要睇嘢嘛:49;

Rayc 發表於 2009-12-9 19:56:21

因為佢要睇嘢嘛:49;
kong950120 發表於 2009-12-9 07:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
睇幾分鐘,但10分鐘先至回

kong950120 發表於 2009-12-9 19:56:54

可能果啲嘢有特別:48;

vbnn20 發表於 2009-12-9 19:57:32

:48;因為聽日係英文考試嘛

Rayc 發表於 2009-12-9 19:57:43

《自 作 多 晴》
有無人知邊度有得賣?

kong950120 發表於 2009-12-9 19:58:12

咁回完先睇唔得?:49;

Rayc 發表於 2009-12-9 19:59:07

:48;因為聽日係英文考試嘛
vbnn20 發表於 2009-12-9 07:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁更加應該努力溫
我都要溫書,作唔到30

kong950120 發表於 2009-12-9 19:59:35

大家都有嘢做,咁...:49;
頁: 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 [1369] 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378
查看完整版本: 寵物樂園吹水區