因為我不嬲想快啲吹完佢:49;
:49;睇一篇野要幾分鐘的
vbnn20 發表於 2009-12-9 07:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但你好耐無回
因為佢要睇嘢嘛:49;
因為佢要睇嘢嘛:49;
kong950120 發表於 2009-12-9 07:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
睇幾分鐘,但10分鐘先至回
可能果啲嘢有特別:48;
:48;因為聽日係英文考試嘛
《自 作 多 晴》
有無人知邊度有得賣?
咁回完先睇唔得?:49;
:48;因為聽日係英文考試嘛
vbnn20 發表於 2009-12-9 07:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁更加應該努力溫
我都要溫書,作唔到30
大家都有嘢做,咁...:49;