Rayc
發表於 2009-12-9 17:01:54
你同佢都有搶唔少:60;
我連全部+埋1半都冇:37;
kong950120 發表於 2009-12-9 05:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我得3次?點叫唔少?:84;
kong950120
發表於 2009-12-9 17:03:02
我得3次?點叫唔少?:84;
Rayc 發表於 2009-12-9 05:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以我話你同佢:49;
Rayc
發表於 2009-12-9 17:03:41
應該只話係佢:84;
kong950120
發表於 2009-12-9 17:04:11
佢都好似只係多你1次:49;
Rayc
發表於 2009-12-9 17:06:20
佢都好似只係多你1次:49;
kong950120 發表於 2009-12-9 05:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
原來你搶哂所有人既野<--真唔應該:84;
kong950120
發表於 2009-12-9 17:06:49
原來你搶哂所有人既野
Rayc 發表於 2009-12-9 05:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我邊有:49;
係你哋唔多理之嘛:60;
Rayc
發表於 2009-12-9 17:07:52
我邊有:49;
係你哋唔多理之嘛:60;
kong950120 發表於 2009-12-9 05:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我上得就理,不過都係比你搶哂
kong950120
發表於 2009-12-9 17:08:27
我上得就理,不過都係比你搶哂
Rayc 發表於 2009-12-9 05:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁快啲一齊吹埋佢攞獎啦:60;
Rayc
發表於 2009-12-9 17:09:15
我向來都吹緊
kong950120
發表於 2009-12-9 17:09:56
我係講緊吹完個個cycle:48;