咁快吹完做咩?
快啲攞禮物抽囉(主要係得我哋2個攞):60;
得你滴2個?:60;
你又想選潘盒?
得你滴2個?:60;
1120 發表於 2009-12-9 05:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
仲有你喺到:49;
你又想選潘盒?
Rayc 發表於 2009-12-9 05:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
一定又係我揀?:49;
一定又係我揀?:49;
kong950120 發表於 2009-12-9 05:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我見你講到好似又你你選咁
我見你講到好似又你你選咁
Rayc 發表於 2009-12-9 05:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我只係想快啲吹完姐,但我一定有禮物架啦:49;
我只係想快啲吹完姐,但我一定有禮物架啦:49;
kong950120 發表於 2009-12-9 05:15 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
次次都係你,都唔知係運氣定...
次次都係你,都唔知係運氣定...
Rayc 發表於 2009-12-9 05:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
睇吓個在線時間先啦:49;
睇吓個在線時間先啦:49;
kong950120 發表於 2009-12-9 05:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我知,我成日check