vbnn20 發表於 2009-12-9 19:59:55

:49;英文有咩溫

Rayc 發表於 2009-12-9 20:00:09

大家都有嘢做,咁...:49;
kong950120 發表於 2009-12-9 07:59 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我可以吹到8點半

kong950120 發表於 2009-12-9 20:00:18

唔知點解今日好慢:49;

Rayc 發表於 2009-12-9 20:01:18

唔算慢啦....
:49;英文有咩溫
vbnn20 發表於 2009-12-9 07:59 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif

vocab,tense...

kong950120 發表於 2009-12-9 20:01:55

我1頁好似要等幾秒,打怪又慢:49;

Rayc 發表於 2009-12-9 20:03:07

我1頁好似要等幾秒,打怪又慢:49;
kong950120 發表於 2009-12-9 08:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你想一秒一頁?

vbnn20 發表於 2009-12-9 20:03:25

:49;咁慢d都冇所謂啦

kong950120 發表於 2009-12-9 20:04:00

不嬲都係,但今日...:60;

Rayc 發表於 2009-12-9 20:04:31

:49;咁慢d都冇所謂啦
vbnn20 發表於 2009-12-9 08:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
當然無所謂

kong950120 發表於 2009-12-9 20:05:07

我有所謂嘛:49;
頁: 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 [1370] 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379
查看完整版本: 寵物樂園吹水區