:48;你打緊d咩
打破石囉,雖然已經合完:49;
kong真係努力呀
其實已經唔想打破石:37;
其實已經唔想打破石:37;
kong950120 發表於 2009-12-9 07:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁仲不斷打?
因為想打一啲嘢,打完應該會打冥料:49;
咁就唔應該話破石:49;
又有多個人:44;
但係我真係打緊破石:49;
又有多個人:44;
kong950120 發表於 2009-12-9 07:47 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
多個人無咩影響既
我冇話有,但無啦啦咁,有啲...:49;