100m都好多下嫁啦....
我仲以為你嫌少
我黎啦,不過又要走了@_@
我都要走啦
-_-得閒過頭
-_-得閒過頭
vbnn20 發表於 2009-12-7 07:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又上返黎:49;
:49;你咪又係
我諗住打料:49;
:49;咁你去打料啦,我忙自己的功課
吹多陣先啦:49;