等我攞獎先
攞唔到:65;
但你哋同秒:44;
{19}度日如年,4個鐘都=2個月了
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁主角又點呀
咁1120叫咩呀
Rayc 發表於 2009-11-30 07:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁無敵,33果啲又叫咩?:49;
{20}神仙果d 1個時辰好似=人間的1年
咁無敵,33果啲又叫咩?:49;
kong950120 發表於 2009-11-30 07:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
33剛剛上完-_-
33剛剛上完-_-
Rayc 發表於 2009-11-30 07:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但佢都試過好耐冇上:60;
但佢都試過好耐冇上:60;
kong950120 發表於 2009-11-30 07:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔係好耐姐
{26}點解吹黎吹去都係得我地3個的
{26}點解吹黎吹去都係得我地3個的
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係咪上少d?
{26}點解吹黎吹去都係得我地3個的
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
本來得2個添:60;