{18}唔知架
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁姐係有就要,冇就算?:49;
你們吹得太快啦
{19}拿拿聲吹到都得的
{19}拿拿聲吹到都得的
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁快啲吹啦:85;
你們吹得太快啦
Rayc 發表於 2009-11-30 07:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我唔係好覺:49;
果然係瘋狂-_-
{26}香港的速度黎講都算太慢了
果然係瘋狂-_-
Rayc 發表於 2009-11-30 07:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
可能因為有獎:49;
{26}香港的速度黎講都算太慢了
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
同ch個邊比呢?
{19}香港人做野的速度比
同ch個邊比呢?
Rayc 發表於 2009-11-30 07:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
ch個邊宜家好似好慢:49;