Rayc 發表於 2009-11-30 18:12:42

又打= =你打唔打到破石呀= =
339122 發表於 2009-11-30 06:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
不如我們快d吹lo

kong950120 發表於 2009-11-30 18:18:34

又打= =你打唔打到破石呀= =
339122 發表於 2009-11-30 06:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我不嬲都打料

不過成日都打唔到:49;

原來啱啱有

不如我們快d吹lo
Rayc 發表於 2009-11-30 06:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
想攞獎?

Rayc 發表於 2009-11-30 18:22:57




想攞獎?
kong950120 發表於 2009-11-30 06:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
錯,唔想同你吹

kong950120 發表於 2009-11-30 18:26:01


錯,唔想同你吹
Rayc 發表於 2009-11-30 06:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
點解?係咪因為我嘅發帖量:85; ?

不過我睇多陣我都去打料先,今日打咗陣就有4粒石{06}

Rayc 發表於 2009-11-30 18:30:09


點解?係咪因為我嘅發帖量:85; ?

kong950120 發表於 2009-11-30 06:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為唔咁做就過唔到你

kong950120 發表於 2009-11-30 18:31:08


因為唔咁做就過唔到你
Rayc 發表於 2009-11-30 06:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我繼續打料:72;

Rayc 發表於 2009-11-30 18:39:45


咁我繼續打料:72;
kong950120 發表於 2009-11-30 06:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我都整dm

kong950120 發表於 2009-11-30 18:46:41

但我咁耐仲未打:37;

Rayc 發表於 2009-11-30 18:49:37

你要努力呀

kong950120 發表於 2009-11-30 18:49:59

你要努力呀
Rayc 發表於 2009-11-30 06:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我宜家去打啦:72;
頁: 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 [1284] 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293
查看完整版本: 寵物樂園吹水區