{06}你唔覺得呢到好慢架咩
{06}你唔覺得呢到好慢架咩
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔覺,係有時停吓姐:60;
{06}如果多人就會慢架了
{06}你唔覺得呢到好慢架咩
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但不至於勁lag,按一次等幾分鐘
{06}如果多人就會慢架了
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但宜家好似得我哋3個吹:49;
{26}我30分就走架了
{06}如果多人就會慢架了
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁不如你走,比我們試下會唔會快番
{26}我30分就走架了
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你諗住攞埋獎先?
{18}唔知架
我8:00都要食飯