vbnn20 發表於 2009-11-30 19:18:25

{06}你唔覺得呢到好慢架咩

kong950120 發表於 2009-11-30 19:18:52

{06}你唔覺得呢到好慢架咩
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔覺,係有時停吓姐:60;

vbnn20 發表於 2009-11-30 19:19:23

{06}如果多人就會慢架了

Rayc 發表於 2009-11-30 19:20:00

{06}你唔覺得呢到好慢架咩
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但不至於勁lag,按一次等幾分鐘

kong950120 發表於 2009-11-30 19:20:05

{06}如果多人就會慢架了
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但宜家好似得我哋3個吹:49;

vbnn20 發表於 2009-11-30 19:20:58

{26}我30分就走架了

Rayc 發表於 2009-11-30 19:21:10

{06}如果多人就會慢架了
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁不如你走,比我們試下會唔會快番

kong950120 發表於 2009-11-30 19:21:19

{26}我30分就走架了
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你諗住攞埋獎先?

vbnn20 發表於 2009-11-30 19:22:24

{18}唔知架

Rayc 發表於 2009-11-30 19:22:38

我8:00都要食飯
頁: 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 [1288] 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297
查看完整版本: 寵物樂園吹水區