你講咩近排先開先?:49;
你意思系講你之前無開咁耐?@@
你意思系講你之前無開咁耐?@@
1120 發表於 2009-11-29 09:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你問緊我依個ac?
但我個ac開咗好耐,而且係近排先整到咁:49;
kong950120 發表於 2009-11-29 09:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
系啊...
你都有人仔?:22;
系啊...
你都有人仔?:22;
1120 發表於 2009-11-29 09:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你問緊啲嘢?:49;
但我個ac開咗好耐,而且係近排先整到咁:49;
kong950120 發表於 2009-11-29 09:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你既"排先整到咁"系咩意思@@?
呢個cycle獎仲未定?==
你既"排先整到咁"系咩意思@@?
呢個cycle獎仲未定?==
1120 發表於 2009-11-29 10:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
近排先做到咁多在線時間囉:49;
咁你之前好少開嘎咩?:49;
根本係冇咩上:49;
我無知幾年前一開貼點知同人撞貼...
之后就幾年無開過:49;