Rayc 發表於 2009-11-30 19:27:06




我唔係好覺:49;
kong950120 發表於 2009-11-30 07:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你一開始吹就係呢個speed當然

vbnn20 發表於 2009-11-30 19:27:22

{26}仲有3分鐘要走了

kong950120 發表於 2009-11-30 19:27:42


你一開始吹就係呢個speed當然
Rayc 發表於 2009-11-30 07:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我啱啱先黎吹?:18;
{26}仲有3分鐘要走了
vbnn20 發表於 2009-11-30 07:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都就到啦

Rayc 發表於 2009-11-30 19:28:11


我啱啱先黎吹?:18;
kong950120 發表於 2009-11-30 07:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你第一次勁吹就已經咁快

vbnn20 發表於 2009-11-30 19:28:32

{27}張帖開左好耐了

kong950120 發表於 2009-11-30 19:28:57


你第一次勁吹就已經咁快
Rayc 發表於 2009-11-30 07:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我有勁吹過咩:49;
你哋先叫勁吹:49;

Rayc 發表於 2009-11-30 19:29:16


我有勁吹過咩:49;
你哋先叫勁吹:49;
kong950120 發表於 2009-11-30 07:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你唔係勁吹點做第一?

vbnn20 發表於 2009-11-30 19:29:32

{26}要走了,88

Rayc 發表於 2009-11-30 19:30:54

12898# vbnn20


88,早點休息
一路順風<--唔關事

kong950120 發表於 2009-11-30 19:31:22

今次仲唔係我

真係我:60;
頁: 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 [1290] 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299
查看完整版本: 寵物樂園吹水區