本帖最後由 kong950120 於 2009-11-29 09:23 PM 編輯
琴日外婆嚟唔敢開電腦:49;
1120 發表於 2009-11-29 09:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
o,啱啱比咗你攞獎添:49;
不過見你咁耐冇上算啦:74;
多謝:85;
啊爸一直講我細路日日搞到半夜...
搞到我都唔好意思開電腦==
咁你之後會再上番?
外婆都返屋企咯:85;
遲d可能要做工...
到時都唔知點算:65;
多謝:85;
啊爸一直講我細路日日搞到半夜...
搞到我都唔好意思開電腦==
1120 發表於 2009-11-29 09:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我上到10:00就已經被煩:37;
我上到10:00就已經被煩:37;
極神 發表於 2009-11-29 09:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
啊爸啊媽關心你姐{28}
多謝:85;
啊爸一直講我細路日日搞到半夜...
搞到我都唔好意思開電腦==
1120 發表於 2009-11-29 09:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但你都上得耐過我{10}
有時開住搞其他嘢姐:48;
你600幾小時我就真系追唔上:23;
有時開住搞其他嘢姐:48;
你600幾小時我就真系追唔上:23;
1120 發表於 2009-11-29 09:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但我個ac開咗好耐,而且係近排先整到咁:49;
我就嚟高級會員啦:38;
近排先開好耐?@@