kong950120 發表於 2009-11-29 21:22:28

本帖最後由 kong950120 於 2009-11-29 09:23 PM 編輯

琴日外婆嚟唔敢開電腦:49;
1120 發表於 2009-11-29 09:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
o,啱啱比咗你攞獎添:49;

不過見你咁耐冇上算啦:74;

1120 發表於 2009-11-29 21:25:14

多謝:85;
啊爸一直講我細路日日搞到半夜...
搞到我都唔好意思開電腦==

kong950120 發表於 2009-11-29 21:25:49

咁你之後會再上番?

1120 發表於 2009-11-29 21:27:18

外婆都返屋企咯:85;
遲d可能要做工...
到時都唔知點算:65;

極神 發表於 2009-11-29 21:27:47

多謝:85;
啊爸一直講我細路日日搞到半夜...
搞到我都唔好意思開電腦==
1120 發表於 2009-11-29 09:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我上到10:00就已經被煩:37;

1120 發表於 2009-11-29 21:29:41


我上到10:00就已經被煩:37;
極神 發表於 2009-11-29 09:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
啊爸啊媽關心你姐{28}

kong950120 發表於 2009-11-29 21:33:57

多謝:85;
啊爸一直講我細路日日搞到半夜...
搞到我都唔好意思開電腦==
1120 發表於 2009-11-29 09:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但你都上得耐過我{10}

1120 發表於 2009-11-29 21:37:45

有時開住搞其他嘢姐:48;
你600幾小時我就真系追唔上:23;

kong950120 發表於 2009-11-29 21:45:41

有時開住搞其他嘢姐:48;
你600幾小時我就真系追唔上:23;
1120 發表於 2009-11-29 09:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但我個ac開咗好耐,而且係近排先整到咁:49;

1120 發表於 2009-11-29 21:47:56

我就嚟高級會員啦:38;
近排先開好耐?@@
頁: 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 [1276] 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285
查看完整版本: 寵物樂園吹水區