kong950120
發表於 2009-11-30 17:28:55
仲有d唔關事既人
Rayc 發表於 2009-11-30 05:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但咁耐都好似冇:49;
Rayc
發表於 2009-11-30 17:30:15
但咁耐都好似冇:49;
kong950120 發表於 2009-11-30 05:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
仲有等人比分
kong950120
發表於 2009-11-30 17:30:46
咩等人比分?
Rayc
發表於 2009-11-30 17:34:10
咩等人比分?
kong950120 發表於 2009-11-30 05:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
極神話加分
kong950120
發表於 2009-11-30 17:34:44
可能吹完都未黎:47;
Rayc
發表於 2009-11-30 17:35:35
可能吹完都未黎:47;
kong950120 發表於 2009-11-30 05:34 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以咪要等
kong950120
發表於 2009-11-30 17:36:25
姐係一路吹一路等?
Rayc
發表於 2009-11-30 17:37:48
仲有抄公式
kong950120
發表於 2009-11-30 17:38:17
姐係你一路做其他嘢一路吹?
Rayc
發表於 2009-11-30 17:39:24
姐係你一路做其他嘢一路吹?
kong950120 發表於 2009-11-30 05:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
可以這麼說