kong950120
發表於 2009-11-30 20:38:52
會唔會咩野?
Rayc 發表於 2009-11-30 08:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
不過未必得...:77;
Rayc
發表於 2009-11-30 20:39:37
我完全唔知你講咩-_-
kong950120
發表於 2009-11-30 20:40:41
我完全唔知你講咩-_-
Rayc 發表於 2009-11-30 08:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為件事未發生,所以...:48;
Rayc
發表於 2009-11-30 20:41:39
你夠左2000帖啦:34;
kong950120
發表於 2009-11-30 20:41:58
你夠左2000帖啦:34;
Rayc 發表於 2009-11-30 08:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但分數未夠:77;
Rayc
發表於 2009-11-30 20:43:31
咁咪好lo,最好一生都唔夠
kong950120
發表於 2009-11-30 20:43:53
咁咪好lo,最好一生都唔夠
Rayc 發表於 2009-11-30 08:43 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
等多陣就夠:85;
Rayc
發表於 2009-11-30 20:44:27
等多陣就夠:85;
kong950120 發表於 2009-11-30 08:43 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我唔吹啦
kong950120
發表於 2009-11-30 20:45:21
咁我唔吹啦
Rayc 發表於 2009-11-30 08:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
比你攞埋獎又點話:60;
不過你唔吹,我都有方法:85;
Rayc
發表於 2009-11-30 20:46:08
比你攞埋獎又點話:60;
不過你唔吹,我都有方法:85;
kong950120 發表於 2009-11-30 08:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
自己開分身?
狂發帖?