{06}我off啦,88
vbnn20 發表於 2009-11-29 10:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
88,我一陣都係打料算:49;
{12}早上嘔左4次
{12}早上嘔左4次
vbnn20 發表於 2009-11-30 01:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你日日都好早上:49;
{07}今日等左成日都冇人on
{07}今日等左成日都冇人on
vbnn20 發表於 2009-11-30 03:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你仲喺到架:22;
{10}我幾時走左
{10}我幾時走左
vbnn20 發表於 2009-11-30 03:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我以為你走咗:49;
{07}我過多陣就會走架了
{07}我過多陣就會走架了
vbnn20 發表於 2009-11-30 03:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我過多陣都打料:72;
{26}咁吹多十張帖先