kong950120 發表於 2009-11-18 19:55:35


好彩姐,唔係我既第3好快保唔住
Rayc 發表於 2009-11-18 07:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我都冇諗住上榜:49;

Rayc 發表於 2009-11-18 19:56:06

升但唔上榜?

kong950120 發表於 2009-11-18 19:57:10

升但唔上榜?
Rayc 發表於 2009-11-18 07:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係,但我宜家都唔諗住升

Rayc 發表於 2009-11-18 19:57:39

即係升到差不多就停?

kong950120 發表於 2009-11-18 19:58:26

即係升到差不多就停?
Rayc 發表於 2009-11-18 07:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我宜家其實都叫停咗,本來已經轉得,但我都繼續升:49;

Rayc 發表於 2009-11-18 19:59:37

呢樣我知呀

kong950120 發表於 2009-11-18 20:01:21

呢樣我知呀
Rayc 發表於 2009-11-18 07:59 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
仲有我要儲多啲錢,因為之前又放多4千萬落家族:60;

Rayc 發表於 2009-11-18 20:01:46


仲有我要儲多啲錢,因為之前又放多4千萬落家族:60;
kong950120 發表於 2009-11-18 08:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
看來好有米

kong950120 發表於 2009-11-18 20:03:37


看來好有米
Rayc 發表於 2009-11-18 08:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係見個家族差4千萬夠30億,而我咁啱又夠,咪放入去囉,搞到宜家個身到冇咩錢:64;

Rayc 發表於 2009-11-18 20:04:45


係見個家族差4千萬夠30億,而我咁啱又夠,咪放入去囉,搞到宜家個身到冇咩錢:64;
kong950120 發表於 2009-11-18 08:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你比vbnn教壞啦
頁: 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 [1057] 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066
查看完整版本: 寵物樂園吹水區