Rayc
發表於 2009-11-18 18:23:32
睇資料ing...
會回的好慢...:49;
你會揀咩嘢哦:38;
1120 發表於 2009-11-18 06:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔緊要,慢慢睇啦
kong950120
發表於 2009-11-18 18:26:42
睇資料ing...
會回的好慢...:49;
你會揀咩嘢哦:38;
1120 發表於 2009-11-18 06:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我仲未諗到揀咩,諗住等多啲人黎一齊討論先:49;
Rayc
發表於 2009-11-18 18:28:20
好悶,無野做
vbnn20
發表於 2009-11-18 18:28:41
:75;我返黎啦
kong950120
發表於 2009-11-18 18:29:34
:75;我返黎啦
vbnn20 發表於 2009-11-18 06:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
一齊討論吓揀咩禮物啦:85;
Rayc
發表於 2009-11-18 18:30:14
:75;我返黎啦
vbnn20 發表於 2009-11-18 06:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你回來就好了
vbnn20
發表於 2009-11-18 18:30:35
:76;差唔多又要走架了
kong950120
發表於 2009-11-18 18:31:33
:76;差唔多又要走架了
vbnn20 發表於 2009-11-18 06:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
一齊討論咗先啦,唔係唔知揀咩好:49;
Rayc
發表於 2009-11-18 18:31:45
:76;差唔多又要走架了
vbnn20 發表於 2009-11-18 06:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你通常都仲有得吹
kong950120
發表於 2009-11-18 18:33:40
你通常都仲有得吹
Rayc 發表於 2009-11-18 06:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢成日話走但好耐都唔走:49;,但今次...