已經唔想努力啦
停幾耐先??
Rayc 發表於 2009-11-18 05:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係停幾秒姐:49; ,不過有時直情話要重新搵怪
不過我都想合冥裝,因為家族入面冇冥甲:49;
係停幾秒姐:49; ,不過有時直情話要重新搵怪
不過我都想合冥裝,因為家族入面冇冥甲:49;
kong950120 發表於 2009-11-18 05:34 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁一定lag啦
點解沒咩人開店出售料ge...:60;
因為太少人玩
因為太少人玩
Rayc 發表於 2009-11-18 05:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
而且因為啲冥料難出
果d舊血應該放咗d料嘛:49;
幫下其他人都唔錯下...:85;
果d舊血應該放咗d料嘛:49;
幫下其他人都唔錯下...:85;
1120 發表於 2009-11-18 05:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
他們有無都成問題
他們有無都成問題
Rayc 發表於 2009-11-18 05:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為啲料真係好難打,我打咗咁耐都只係得4件
之前仲要係重生時間比宜家耐,又唔可以掛,啲裝又未必咁勁可以秒
他們有無都成問題
Rayc 發表於 2009-11-18 05:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有就貢獻少少啦:57;
無就放裝...
多少都幫到你合裝呱@@