1120 冥王之翼 1 2009-11-18 17:15:43
我都想,可惜無錢
你狂打當然
Rayc 發表於 2009-11-18 05:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我係打半個鐘都應該最少有停1次:49;
我係打半個鐘都應該最少有停1次:49;
kong950120 發表於 2009-11-18 05:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
停幾耐先??
Rayc 冥王之翼 1 2009-11-18 17:15:43
幾窮哦:49;
我都好窮下:49;
:26;合冥甲失敗了
:34;個爪犧牲咗
我搞到連裝都差不多無哂
合過就得啦:85;
問題係唔夠料合
睇嚟你都系時候努力升+打料啦:49;