Rayc 發表於 2009-11-18 18:11:16


應該要喺假期先有可能:49;
kong950120 發表於 2009-11-18 06:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁又未必既

1120 發表於 2009-11-18 18:11:48


我頭先有打神罰,係見你喺到,先黎回吓
kong950120 發表於 2009-11-18 06:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
多謝你嚟陪我吹:58;
神罰好悶下:26;


好似之前咁快
Rayc 發表於 2009-11-18 06:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
對不起...
我幫唔到你:65;

Rayc 發表於 2009-11-18 18:13:10

那盡量吹吧

kong950120 發表於 2009-11-18 18:14:54

那盡量吹吧
Rayc 發表於 2009-11-18 06:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但得我哋3個,又回得唔快:49;


不過10500係咪真係有得揀禮物,幾時揀?:85;

Rayc 發表於 2009-11-18 18:15:43


但得我哋3個,又回得唔快:49;


不過10500係咪真係有得揀禮物,幾時揀?:85;
kong950120 發表於 2009-11-18 06:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
等bahu on的時候

kong950120 發表於 2009-11-18 18:18:05


等bahu on的時候
Rayc 發表於 2009-11-18 06:15 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁如果佢on果陣我冇上到咁點?:44;

Rayc 發表於 2009-11-18 18:18:44

用短消息同佢講

kong950120 發表於 2009-11-18 18:21:21

用短消息同佢講
Rayc 發表於 2009-11-18 06:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
thx

不過等多陣我繼續打料算,因為真係吹得好慢:57;

Rayc 發表於 2009-11-18 18:22:02

好凍,開暖爐先

1120 發表於 2009-11-18 18:23:05

那盡量吹吧
Rayc 發表於 2009-11-18 06:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
睇資料ing...
會回的好慢...:49;


但得我哋3個,又回得唔快:49;


不過10500係咪真係有得揀禮物,幾時揀?:85;
kong950120 發表於 2009-11-18 06:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你會揀咩嘢哦:38;
頁: 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 [1052] 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061
查看完整版本: 寵物樂園吹水區