Rayc
發表於 2009-11-18 18:11:16
應該要喺假期先有可能:49;
kong950120 發表於 2009-11-18 06:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁又未必既
1120
發表於 2009-11-18 18:11:48
我頭先有打神罰,係見你喺到,先黎回吓
kong950120 發表於 2009-11-18 06:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
多謝你嚟陪我吹:58;
神罰好悶下:26;
好似之前咁快
Rayc 發表於 2009-11-18 06:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
對不起...
我幫唔到你:65;
Rayc
發表於 2009-11-18 18:13:10
那盡量吹吧
kong950120
發表於 2009-11-18 18:14:54
那盡量吹吧
Rayc 發表於 2009-11-18 06:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但得我哋3個,又回得唔快:49;
不過10500係咪真係有得揀禮物,幾時揀?:85;
Rayc
發表於 2009-11-18 18:15:43
但得我哋3個,又回得唔快:49;
不過10500係咪真係有得揀禮物,幾時揀?:85;
kong950120 發表於 2009-11-18 06:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
等bahu on的時候
kong950120
發表於 2009-11-18 18:18:05
等bahu on的時候
Rayc 發表於 2009-11-18 06:15 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁如果佢on果陣我冇上到咁點?:44;
Rayc
發表於 2009-11-18 18:18:44
用短消息同佢講
kong950120
發表於 2009-11-18 18:21:21
用短消息同佢講
Rayc 發表於 2009-11-18 06:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
thx
不過等多陣我繼續打料算,因為真係吹得好慢:57;
Rayc
發表於 2009-11-18 18:22:02
好凍,開暖爐先
1120
發表於 2009-11-18 18:23:05
那盡量吹吧
Rayc 發表於 2009-11-18 06:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
睇資料ing...
會回的好慢...:49;
但得我哋3個,又回得唔快:49;
不過10500係咪真係有得揀禮物,幾時揀?:85;
kong950120 發表於 2009-11-18 06:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你會揀咩嘢哦:38;