都唔少啦,我不知幾耐無吹到咁多
同吹10000時比較差太遠啦:65;
唔升啦,超lag呀
:49;我日日都lag既...
所以沒心升...
你d冥王像料可否以換的方法出售?
換點算出售:49;
如果你想換角應該可以既:49;
冥王之翼換你爪得唔得?
:49;我日日都lag既...
所以沒心升...
1120 發表於 2009-11-18 05:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我打怪果時都成日停:49;
我打怪果時都成日停:49;
kong950120 發表於 2009-11-18 05:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你狂打當然
ok@@
幫襯下啦...
可以計你平d...{28}