Rayc 發表於 2010-5-4 17:54:51

一人捐d,唔該哂
vbnn20 發表於 2010-5-4 05:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    我要捐去邊?

vbnn20 發表於 2010-5-5 06:28:07

最近好似要捐比青海~:73;

Rayc 發表於 2010-5-5 16:56:13

最近好似要捐比青海~
vbnn20 發表於 2010-5-5 06:28 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    估唔到你知

vbnn20 發表於 2010-5-5 17:12:21

:74;有愛心人士黎架嘛

Rayc 發表於 2010-5-5 17:12:52

係咪真既先

vbnn20 發表於 2010-5-5 17:13:41

:33;我捐左$10:16;比學校拎去捐

Rayc 發表於 2010-5-5 17:15:50

我都係一樣

vbnn20 發表於 2010-5-5 17:18:27

:43;捐埋d比我∼_∼

Rayc 發表於 2010-5-5 17:19:29

捐埋d比我∼_∼
vbnn20 發表於 2010-5-5 05:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    點解要捐比你?

vbnn20 發表於 2010-5-5 17:47:53

因為我係窮人:p打機啦,88
頁: 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 [1604] 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613
查看完整版本: 寵物樂園吹水區