{10}咁姐係你都認同啦
這就當然呢
{16}我...我真係咁咩?
係呀,你好有用嫁
{24}講緊反話?
{:4_295:}人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,天生我材必有用,千金散盡還復來。
:37;哪像我...書又讀不到,工又找不到,朋友又當我冇到...{32}
其實大家都係無x用既人:85;
無x用???x即係咩呢...
{17}個x字好...@_@
本帖最後由 極神 於 2010-4-13 06:29 PM 編輯
無x用???x即係咩呢...
339122 發表於 2010-4-13 04:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
叉...亦可以代表粗口,看下見到的人純真的程度(我不純真...)
另解:x=Q