噚日好似已經見佢升,佢有好多勁裝
而ch我哋應該會幫佢,佢亦都會升吓,所以都有可能
...
kong950120 發表於 2010-1-10 06:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
{:4_301:}不去租武器都升不到
噚日好似已經見佢升,佢有好多勁裝
而ch我哋應該會幫佢,佢亦都會升吓,所以都有可能
...
kong950120 發表於 2010-1-10 06:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
firemonk太陽裝應該有8件{:4_291:}
rayc應該好緊張...
不去租武器都升不到
♀型♂ 發表於 2010-1-10 06:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁去打聖獸裝/合高劍咪得囉:49;
firemonk太陽裝應該有8件
rayc應該好緊張...
1120 發表於 2010-1-10 06:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
ch都好似差唔多:49;
firemonk好似有9件,我得8件:49;
:61;终觉得租借别人的装备特别厉害...一个虎指就可以打奥运图
firemonk好似有9件,我得8件
charlesli 發表於 2010-1-10 06:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢有咁多咩?:22;
终觉得租借别人的装备特别厉害...一个虎指就可以 ...
♀型♂ 發表於 2010-1-10 06:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
勤力啲打就有:60;
一係向別人收/租/借:49;
回復 14975# ♀型♂
去收購就可以了{:4_308:}
:47;我没钱的...现在慢慢赚着钱
我没钱的...现在慢慢赚着钱
♀型♂ 發表於 2010-1-10 06:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我之前好似放過幾千萬1隻,宜家仲有指虎:49;
不過我建議打/租/借仲好:49;
:49;我也是这样想..不过唯一麻烦的就是转生要退回 有时1个小时都还没到就要退回了