♀型♂ 發表於 2010-1-10 18:12:47

噚日好似已經見佢升,佢有好多勁裝
而ch我哋應該會幫佢,佢亦都會升吓,所以都有可能
...
kong950120 發表於 2010-1-10 06:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


{:4_301:}不去租武器都升不到

1120 發表於 2010-1-10 18:14:29

噚日好似已經見佢升,佢有好多勁裝
而ch我哋應該會幫佢,佢亦都會升吓,所以都有可能
...
kong950120 發表於 2010-1-10 06:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif

firemonk太陽裝應該有8件{:4_291:}
rayc應該好緊張...

kong950120 發表於 2010-1-10 18:17:35

不去租武器都升不到
♀型♂ 發表於 2010-1-10 06:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁去打聖獸裝/合高劍咪得囉:49;
firemonk太陽裝應該有8件
rayc應該好緊張...
1120 發表於 2010-1-10 06:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
ch都好似差唔多:49;

charlesli 發表於 2010-1-10 18:20:59

firemonk好似有9件,我得8件:49;

♀型♂ 發表於 2010-1-10 18:24:32

:61;终觉得租借别人的装备特别厉害...一个虎指就可以打奥运图

kong950120 發表於 2010-1-10 18:25:11

firemonk好似有9件,我得8件
charlesli 發表於 2010-1-10 06:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢有咁多咩?:22;
终觉得租借别人的装备特别厉害...一个虎指就可以 ...
♀型♂ 發表於 2010-1-10 06:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
勤力啲打就有:60;

一係向別人收/租/借:49;

1120 發表於 2010-1-10 18:27:03

回復 14975# ♀型♂

去收購就可以了{:4_308:}

♀型♂ 發表於 2010-1-10 18:31:14

:47;我没钱的...现在慢慢赚着钱

kong950120 發表於 2010-1-10 18:35:54

我没钱的...现在慢慢赚着钱
♀型♂ 發表於 2010-1-10 06:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我之前好似放過幾千萬1隻,宜家仲有指虎:49;

不過我建議打/租/借仲好:49;

♀型♂ 發表於 2010-1-10 18:40:04

:49;我也是这样想..不过唯一麻烦的就是转生要退回   有时1个小时都还没到就要退回了
頁: 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 [1498] 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507
查看完整版本: 寵物樂園吹水區