我開定你開?
啲裝用邊個,用咩裝(天戒?刺客set?...)
我諗要決定依啲嘢
kong950120 發表於 2010-1-10 02:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我好似有好多開左既acc,裝既話你想用咩都得,我太陽都會放落家族
我好似有好多開左既acc,裝既話你想用咩都得,我太陽都會放落家族
charlesli 發表於 2010-1-10 02:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁係咪即刻升?:85;
咁係咪即刻升?
kong950120 發表於 2010-1-10 02:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你可以架{28}
你可以架
charlesli 發表於 2010-1-10 02:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁要有ac先得架:49;
不過頭先係咪停咗陣?
咁要有ac先得架
不過頭先係咪停咗陣?
kong950120 發表於 2010-1-10 02:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
thirty
thirtyone
thirtytwo
密碼我PM你,全部都一樣架啦
thirty
thirtyone
thirtytwo
密碼我PM你,全部都一樣架啦
charlesli 發表於 2010-1-10 02:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
OK,我宜家升先:60;
OK,我宜家升先
kong950120 發表於 2010-1-10 02:40 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
太陽裝係thirtyone度
全部ACC都拎2張3經,3張4經,3張4經,2張6經
由8轉轉9轉既時候開始用就OK
太陽裝係thirtyone度
全部ACC都拎2張3經,3張4經,3張4經,2張6經
由8轉轉9轉既時候開始用就OK
charlesli 發表於 2010-1-10 02:42 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
ok,我宜家升咗thirtyone先:60;
OK,我宜家升先
kong950120 發表於 2010-1-10 02:40 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我搵到多4個ACC啦,ontony12-15啊
如果你升到就升啦{28}
我搵到多4個ACC啦,ontony12-15啊
如果你升到就升啦
charlesli 發表於 2010-1-10 02:50 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
盡量啦:60;
咁你得閒會唔會升下?:49;