又要幫33,又要升分身,又要升....
考慮下今日升唔升lv先
Rayc 發表於 2009-12-16 04:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你升邊到先?:49;
多數奧運
有機會冥界
真勤力:49;
點解幫33既@@?
為家族名譽
你做第一都可以系家族名譽嘛:49;
要多d人上榜
要贏貧苦人家?@@
又到神之力時間啦@@
多數奧運
有機會冥界
Rayc 發表於 2009-12-16 04:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我打緊冥界:47;
kong又打料啦:49;
真勤力...