:22;咁你又係到的
vbnn20 發表於 2009-12-15 12:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我不嬲都喺到打料:60;
:22;我係到掛緊之嘛
咁我繼續打:47;
有冇人同我換冥料:83;
我用冥王頭骨換其他
:49;你要冥料黎做咩
:49;你要冥料黎做咩
vbnn20 發表於 2009-12-15 01:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
合冥裝囉,唔係有咩用:49;
:49;好難合到架bo
:49;好難合到架bo
vbnn20 發表於 2009-12-15 01:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我知,我之前合爆過1次:37;
但好似冇咩嘢可合(除咗太陽裝,但太貴):49;
:49;太陽合唔到的
:49;太陽合唔到的
vbnn20 發表於 2009-12-15 01:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以我冇合過(如果唔洗錢,我都會試):49;
:49;我去食野了,88