本帖最後由 kong950120 於 2009-12-15 11:02 PM 編輯
咁我都係唔參加:47;
88
:49;我off了,88
唉!超多攻課
唉 又要econ 又要bafs 重有phy未做= =
有無人同我吹?
唉 又要econ 又要bafs 重有phy未做= =
339122 發表於 2009-12-15 07:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
:48; 我都有讀經濟同會計
考慮下今日升唔升lv先
呢d嘢都要考慮:49;
因為我有好多人要升
因為我有好多人要升
Rayc 發表於 2009-12-16 04:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好多人要升?
人仔?@@