kong950120 發表於 2009-12-15 17:34:33

本帖最後由 kong950120 於 2009-12-15 11:02 PM 編輯

咁我都係唔參加:47;

88

vbnn20 發表於 2009-12-15 17:34:53

:49;我off了,88

Rayc 發表於 2009-12-15 17:45:52

唉!超多攻課

339122 發表於 2009-12-15 19:07:01

唉 又要econ 又要bafs 重有phy未做= =

Rayc 發表於 2009-12-15 19:07:49

有無人同我吹?

vbnn20 發表於 2009-12-15 20:04:49

唉 又要econ 又要bafs 重有phy未做= =
339122 發表於 2009-12-15 07:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
:48; 我都有讀經濟同會計

Rayc 發表於 2009-12-16 16:37:21

考慮下今日升唔升lv先

1120 發表於 2009-12-16 16:44:26

呢d嘢都要考慮:49;

Rayc 發表於 2009-12-16 16:46:19

因為我有好多人要升

1120 發表於 2009-12-16 16:48:40

因為我有好多人要升
Rayc 發表於 2009-12-16 04:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好多人要升?
人仔?@@
頁: 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 [1415] 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424
查看完整版本: 寵物樂園吹水區