咁如果作就唔回?
kong950120 發表於 2009-12-11 05:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
會慢好多lo
咁姐係唔吹?
會吹,不過會好慢
咁我一路打一路吹:47;
咁我一路打一路吹:47;
kong950120 發表於 2009-12-11 05:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我一邊作一邊吹-_-
所以未必會回得好快:60;
一定好慢啦
所以我都想唔吹:60;
不過flash game個吹水區好似冇人理
不過flash game個吹水區好似冇人理
kong950120 發表於 2009-12-11 05:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為版主都唔肯管理
佢最近好似有發過帖,而且話會整活動:49;