Rayc 發表於 2009-12-11 17:21:58

咁如果作就唔回?
kong950120 發表於 2009-12-11 05:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
會慢好多lo

kong950120 發表於 2009-12-11 17:22:53

咁姐係唔吹?

Rayc 發表於 2009-12-11 17:27:32

會吹,不過會好慢

kong950120 發表於 2009-12-11 17:30:00

咁我一路打一路吹:47;

Rayc 發表於 2009-12-11 17:31:30

咁我一路打一路吹:47;
kong950120 發表於 2009-12-11 05:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我一邊作一邊吹-_-

kong950120 發表於 2009-12-11 17:32:30

所以未必會回得好快:60;

Rayc 發表於 2009-12-11 17:34:42

一定好慢啦

kong950120 發表於 2009-12-11 17:35:38

所以我都想唔吹:60;

不過flash game個吹水區好似冇人理

Rayc 發表於 2009-12-11 17:37:46


不過flash game個吹水區好似冇人理
kong950120 發表於 2009-12-11 05:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為版主都唔肯管理

kong950120 發表於 2009-12-11 17:39:12

佢最近好似有發過帖,而且話會整活動:49;
頁: 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 [1382] 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391
查看完整版本: 寵物樂園吹水區