但系有時佢忽然就回多幾貼先off:49;
1120 發表於 2009-12-10 08:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
個d就係唔捨得啦
我平時都唔捨得啦= =
好!作新一回(30)
會唔捨得?:49;
我只會無聊回多幾貼姐...
會唔捨得?:49;
我只會無聊回多幾貼姐...
1120 發表於 2009-12-10 08:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有時都會既
唔捨得咩哦?:49;
人?事?物?@@
唔知,可能因為上左癮
咁嚴重?:49;
回帖成癮?==
上希望成癮
無野做都唔off
你未免太...:49;
無意外你應該系第一個榮譽會員...:49;