:49;做咩好地地要去「倒」錢
kong今日好灰哦:49;
:49;做咩好地地要去「倒」錢
vbnn20 發表於 2009-12-2 11:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為無聊想玩吓,點知:37;
所以之後bahu問我揀禮物,我要揀晒做潘盒:84;
:49;做咩唔要破石
:49;做咩唔要破石
vbnn20 發表於 2009-12-2 11:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我唔信我啲運差成咁:84;
潘盒×3?:38;
潘盒可以賺返d錢?@@
:48;運氣呢d野好難講架
:48;運氣呢d野好難講架
vbnn20 發表於 2009-12-2 11:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以我今日先會咁:37;
kong好似相信否極泰來@@
咁我繼續打料先:72;