:48;我都覺
你放幾點先
:48;3點3
你真好,我放3點7
:49;課外活動.
:49;課外活動.
vbnn20 發表於 2009-12-4 04:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
上埋課外活動都只係3點3?
:22;因為今日上堂上到去2點3,之後1個鐘課外活動
:22;因為今日上堂上到去2點3,之後1個鐘課外活動
vbnn20 發表於 2009-12-4 04:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你學校真好
我只係中一,中四有
:48;1年得果5日.
:48;1年得果5日.
vbnn20 發表於 2009-12-4 04:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都唔少呀,right?