認真?==
點認真法?@@
考慮換名?@@
認真?==
點認真法?@@
1120 發表於 2009-12-2 07:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
會用來打進發帖頭10名
好多下@@
除咗寵物中心之外...
d人仔仲有咩用?@@
1120 發表於 2009-12-2 07:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
人仔應該有一樣可以+分嘅用途:47;
人仔應該有一樣可以+分嘅用途:47;
kong950120 發表於 2009-12-2 07:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
點樣加到分?
本帖最後由 kong950120 於 2009-12-2 07:34 PM 編輯
點樣加到分?
Rayc 發表於 2009-12-2 07:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
應該又係同我之前話有得+貢獻差唔多:49;
我真係要打料啦:72;
13136# Rayc
但應該可以每日+少少:49;
應該又係同我之前話有得+貢獻差唔多:49;
kong950120 發表於 2009-12-2 07:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
最後唔係失敗左咩?
會用來打進發帖頭10名
Rayc 發表於 2009-12-2 07:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
人仔們都要發帖10大?:22;
人仔們都要發帖10大?:22;
1120 發表於 2009-12-2 07:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
55,不過入寵十大先
全部人仔都系寵十大@@
睇嚟rayc好有野心哦:49;
全部人仔都系寵十大@@
睇嚟rayc好有野心哦:49;
1120 發表於 2009-12-2 07:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
要令家族發大,而且我唔想升正身-_-