:49;2千m姐
你個個game都有去玩?:49;
唔通果d小遊戲是他發明既?@@
:49;2千m姐
vbnn20 發表於 2009-12-2 11:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以今日我冇咩心機:37;(我係攞咗家族餘低果啲破石黎合)
:48;訓完之後就冇事架了
家族破石姐:49;
又唔洗錢:49;
:48;訓完之後就冇事架了
vbnn20 發表於 2009-12-2 11:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但我仍然要...
家族破石姐:49;
又唔洗錢:49;
1120 發表於 2009-12-2 11:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
畢竟唔係我嘅嘢,雖然我付出咗都幾多
:48;仲有1個半星期就要考試了,要溫下書牙
總之今日真係:37;
:49;2千m好快可以賺返姐
:49;2千m好快可以賺返姐
vbnn20 發表於 2009-12-2 11:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我打神罰攞得唔多,而且估唔到會咁:37;