咁我都係揀番上次嗰個
不過你唔係要走咩?:49;
做埋少少網上功課先
咁等我pm佢先,再繼續打:72;
而且套set又就黎合完:60;
:49;你地有冇溫書架
:49;你地有冇溫書架
vbnn20 發表於 2009-12-5 12:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又上咗黎:22;
:80;我仲係到的
:80;我仲係到的
vbnn20 發表於 2009-12-5 02:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但你好似係啱啱上:60;
:48;因為有野做嘛
:48;因為有野做嘛
vbnn20 發表於 2009-12-5 03:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又上返黎:49;
:49;得閒咪上一上黎lo