咁我都做功課啦
今個星期6又要番學- -
:65;我星期六都要返
哈哈!我不用
:76;我OFF了,88
再見,那我去打機
:48;我今日好早返
都唔係好早姐
:48;3點半就返到屋企了
:48;3點半就返到屋企了
vbnn20 發表於 2009-12-4 04:43 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁就幾早下