vbnn20
發表於 2009-12-4 17:03:33
:49;咁又係的,1年都係返果百幾日學,我off啦,88
Rayc
發表於 2009-12-4 17:06:00
再見,那我去看'閃電十一人'
kong950120
發表於 2009-12-4 20:47:09
今日冇人吹?
vbnn20
發表於 2009-12-4 20:51:24
:48;可能忙掛
kong950120
發表於 2009-12-4 20:52:01
係咪因為我喺到打料?:60;
vbnn20
發表於 2009-12-4 21:25:27
:48;你覺得呢
kong950120
發表於 2009-12-4 21:30:29
我唔知,我掛住打:47;
vbnn20
發表於 2009-12-4 21:31:36
sleep了,88
kong950120
發表於 2009-12-4 21:37:04
88,我繼續打料先:47;
極神
發表於 2009-12-4 21:49:18
有冇人看台慶= =