vbnn20 發表於 2009-12-4 17:03:33

:49;咁又係的,1年都係返果百幾日學,我off啦,88

Rayc 發表於 2009-12-4 17:06:00

再見,那我去看'閃電十一人'

kong950120 發表於 2009-12-4 20:47:09

今日冇人吹?

vbnn20 發表於 2009-12-4 20:51:24

:48;可能忙掛

kong950120 發表於 2009-12-4 20:52:01

係咪因為我喺到打料?:60;

vbnn20 發表於 2009-12-4 21:25:27

:48;你覺得呢

kong950120 發表於 2009-12-4 21:30:29

我唔知,我掛住打:47;

vbnn20 發表於 2009-12-4 21:31:36

sleep了,88

kong950120 發表於 2009-12-4 21:37:04

88,我繼續打料先:47;

極神 發表於 2009-12-4 21:49:18

有冇人看台慶= =
頁: 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 [1324] 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333
查看完整版本: 寵物樂園吹水區