你忙在要返學姐:49;
1120 發表於 2009-12-2 06:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
仲要溫書,做功課
如果唔溫書唔做功課你應該都記恐怖哦:49;
如果唔溫書唔做功課你應該都記恐怖哦:49;
1120 發表於 2009-12-2 06:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但我唔可能放棄溫書
努力ge學生...:49;
我都無咩溫書既...
所以成日上?
都畢業咗咯:49;
系屋企休息...
都畢業咗咯:49;
系屋企休息...
1120 發表於 2009-12-2 06:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
其實你幾大?
21歲啦:65;
老人一個:26;
21歲啦:65;
老人一個:26;
1120 發表於 2009-12-2 06:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
原來你咁大ga?
你以為我好細?:22;