:48;都唔知點解我會做左版主的
做咗版主唔好?@@
:48;又唔係的,不過我好似冇咩搞好個區咁...
點講冇咩搞好?@@
有d區連人影都冇==
:49;因為冇咩時間搞活動,
好彩小遊戲區有忠實粉絲日日有新post...
:49;不過佢發的也是女生玩的.
佢系女仔?:49;
有好過冇咯...:49;
:49;不知道,我見他在很多論壇也有發這樣的帖
賭輸咗2千幾萬+合爆咗法師帽:65;
今日真係:61;