Rayc
發表於 2009-12-1 18:28:33
依張帖囉:49;
不過應該有獎都...:49;
kong950120 發表於 2009-12-1 06:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都唔記得比你?
kong950120
發表於 2009-12-1 18:31:28
都唔記得比你?
Rayc 發表於 2009-12-1 06:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
頭先我回果張應該有獎,但都冇人回,好似噚晚咁:49;
不過好似冇人陪你吹:49;
Rayc
發表於 2009-12-1 18:41:56
頭先我回果張應該有獎,但都冇人回,好似噚晚咁:49;
不過好似冇人陪你吹:49;
kong950120 發表於 2009-12-1 06:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
難道你唔係人?
kong950120
發表於 2009-12-1 18:42:23
難道你唔係人?
Rayc 發表於 2009-12-1 06:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我冇咩同你吹嘛:47;
339122
發表於 2009-12-1 18:42:53
唉= =好想死= =連續3日都要遲放= =
Rayc
發表於 2009-12-1 18:43:11
因為我冇咩同你吹嘛:47;
kong950120 發表於 2009-12-1 06:42 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都即係有啦
kong950120
發表於 2009-12-1 18:44:05
都即係有啦
Rayc 發表於 2009-12-1 06:43 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
宜家有啦,我去打料啦:72;
339122
發表於 2009-12-1 18:45:15
= =我黎上開心農場嫁= =
Rayc
發表於 2009-12-1 18:52:06
唉= =好想死= =連續3日都要遲放= =
339122 發表於 2009-12-1 06:42 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
遲到點樣先
kong950120
發表於 2009-12-1 19:05:25
不過vbnn咁耐都未上嘅?:49;