搞掂,我去打料了:72;,thx
kong950120 發表於 2009-12-1 05:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你搞點左d咩?
你搞點左d咩?
Rayc 發表於 2009-12-1 05:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你睇番之前果啲帖就知,我繼續打料啦:72;
原來係咁樣-_-
原來係咁樣-_-
Rayc 發表於 2009-12-1 05:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁洗唔洗我陪你黎吹?:60;
一陣等bahu,就...:48;
咁洗唔洗我陪你黎吹?:60;
一陣等bahu,就...:48;
kong950120 發表於 2009-12-1 06:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
無所謂
BaHu會做咩?
無所謂
BaHu會做咩?
Rayc 發表於 2009-12-1 06:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
派禮物囉:48;
不過你唔係要追過我架咩:49;
又係你選-_-
他們都針對我,我仲點會有心機呀
又係你選-_-
他們都針對我,我仲點會有心機呀
Rayc 發表於 2009-12-1 06:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我唔再理住囉:49;
不過我通常都係揀果啲:48;
咁我唔再理住囉:49;
不過我通常都係揀果啲:48;
kong950120 發表於 2009-12-1 06:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你唔理咩呀
你唔理咩呀
Rayc 發表於 2009-12-1 06:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
依張帖囉:49;
不過應該有獎都...:49;