Rayc 發表於 2009-12-1 17:53:01

搞掂,我去打料了:72;,thx
kong950120 發表於 2009-12-1 05:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你搞點左d咩?

kong950120 發表於 2009-12-1 17:55:44


你搞點左d咩?
Rayc 發表於 2009-12-1 05:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你睇番之前果啲帖就知,我繼續打料啦:72;

Rayc 發表於 2009-12-1 17:56:48

原來係咁樣-_-

kong950120 發表於 2009-12-1 18:01:24

原來係咁樣-_-
Rayc 發表於 2009-12-1 05:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁洗唔洗我陪你黎吹?:60;

一陣等bahu,就...:48;

Rayc 發表於 2009-12-1 18:02:01


咁洗唔洗我陪你黎吹?:60;

一陣等bahu,就...:48;
kong950120 發表於 2009-12-1 06:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
無所謂
BaHu會做咩?

kong950120 發表於 2009-12-1 18:07:15


無所謂
BaHu會做咩?
Rayc 發表於 2009-12-1 06:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
派禮物囉:48;

不過你唔係要追過我架咩:49;

Rayc 發表於 2009-12-1 18:08:18

又係你選-_-
他們都針對我,我仲點會有心機呀

kong950120 發表於 2009-12-1 18:13:30

又係你選-_-
他們都針對我,我仲點會有心機呀
Rayc 發表於 2009-12-1 06:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我唔再理住囉:49;

不過我通常都係揀果啲:48;

Rayc 發表於 2009-12-1 18:21:39


咁我唔再理住囉:49;

不過我通常都係揀果啲:48;
kong950120 發表於 2009-12-1 06:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你唔理咩呀

kong950120 發表於 2009-12-1 18:27:39


你唔理咩呀
Rayc 發表於 2009-12-1 06:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
依張帖囉:49;

不過應該有獎都...:49;
頁: 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 [1305] 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314
查看完整版本: 寵物樂園吹水區