原來把15000金錢轉做150威望係高好少分
Rayc 發表於 2009-11-30 09:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但之前將啲寵幣轉做金錢多好多:49;
但之前將啲寵幣轉做金錢多好多:49;
kong950120 發表於 2009-11-30 09:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
現在改左呀
現在改左呀
Rayc 發表於 2009-11-30 09:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以我講之前:47;
好期待灌水天王選舉
好期待灌水天王選舉
Rayc 發表於 2009-11-30 09:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你想攞個獎嘛:49;
你想攞個獎嘛:49;
kong950120 發表於 2009-11-30 09:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
錯,我要個章
錯,我要個章
Rayc 發表於 2009-11-30 09:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
攞到個獎咪姐係攞到個章:49;
不過我想去打陣料:49;
吹多一陣先
我唔回係因為你好似攞咗好多,而且會不停吹,不過宜家算啦:60;
個cycle好似又就完
嘩~咁快又一個cycle
禮物都未定-.-
交俾13040決定吧
13000我就收下了