經卡,新石,月裝等:49;
都無所謂啦:49;
其實所謂新都好耐咗:49;
但仍然唔係好多人有:49;
久血應該有大把:49;
其實一開始我嚟吹系為咗月裝...
點知岩岩結束果個cycle:49;
月裝好易有姐:49;
果時新血嘛:49;
經卡應該比潘盒少有...
果時新血嘛:49;
經卡應該比潘盒少有...
1120 發表於 2009-12-1 12:34 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但經卡好多都有得買,而且唔太重要:49;
送既好似系7/8經@@
忘記咗@@
{26}等我回一回先返學
送既好似系7/8經@@
忘記咗@@
1120 發表於 2009-12-1 12:43 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但唔係好有用,雖然好珍貴:49;
{26}等我回一回先返學
vbnn20 發表於 2009-12-1 07:19 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
仲喺到?