Rayc 發表於 2009-11-28 16:44:49

其實vbnn你家有幾多部電腦?

vbnn20 發表於 2009-11-28 16:45:31

:49;得閒先試的姐

kong950120 發表於 2009-11-28 16:45:42

你試咩呀?
上咁多forum都仲有咁多時間上,真得閒
Rayc 發表於 2009-11-28 04:43 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我以為佢會理番佢個論壇啲嘢添:49;
:49;得閒先試的姐
vbnn20 發表於 2009-11-28 04:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以你都好似成日都得閒:49;

vbnn20 發表於 2009-11-28 16:46:08

:49;我得1部架炸

Rayc 發表於 2009-11-28 16:46:17


我以為佢會理番佢個論壇啲嘢添:49;
kong950120 發表於 2009-11-28 04:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔係我提佢,佢都唔上啦

kong950120 發表於 2009-11-28 16:47:06


唔係我提佢,佢都唔上啦
Rayc 發表於 2009-11-28 04:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
仲有我問佢要上佢個壇:49;

vbnn20 發表於 2009-11-28 16:47:33

:49;我本來諗住唔上架啦,點知唔小心同rayc講左

Rayc 發表於 2009-11-28 16:48:10

:49;我得1部架炸
vbnn20 發表於 2009-11-28 04:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但你都成日上,你兄弟唔洗用?

kong950120 發表於 2009-11-28 16:48:40

:49;我本來諗住唔上架啦,點知唔小心同rayc講左
vbnn20 發表於 2009-11-28 04:47 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
講咗個論壇比佢聽?:49;

vbnn20 發表於 2009-11-28 16:49:01

:48;佢地平時一人都會用幾個小時的
頁: 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 [1246] 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255
查看完整版本: 寵物樂園吹水區