:49;我地邊有唔理你
難合而合到先有意思
Rayc 發表於 2009-11-28 04:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
主要係我已經合過:37;
:49;我地邊有唔理你
vbnn20 發表於 2009-11-28 04:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
啱啱先有理:68;
又冇人理我?:37;
kong950120 發表於 2009-11-28 04:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
只係你在我們回帖時回,搞到睇唔到你
只係你在我們回帖時回,搞到睇唔到你
Rayc 發表於 2009-11-28 04:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁姐係我回得唔啱時候?:22;
咁姐係我回得唔啱時候?:22;
kong950120 發表於 2009-11-28 04:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
對
回12422
你唔係仲要再合咩
對
回12422
你唔係仲要再合咩
Rayc 發表於 2009-11-28 04:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以我宜家咪要打料囉:37;
所以我宜家咪要打料囉:37;
kong950120 發表於 2009-11-28 04:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你慢慢打啦
:48;咁你要加油啦
:48;咁你要加油啦
vbnn20 發表於 2009-11-28 04:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
vbnn除了悶,仲有咩原因令你勁吹
:48;咁你要加油啦
vbnn20 發表於 2009-11-28 04:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我一陣會打:72;
vbnn除了悶,仲有咩原因令你勁吹
Rayc 發表於 2009-11-28 04:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢有勁吹咩:49;